Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва докато е студена.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • А дано поне бензина да няма мизерии....
    Пежото го караме само със скъп дизел ( OMV Premium Diesel , OMV Alpine ..... ) И един ден пропищя че има вода в горивния филтър..... Като го сменяхме направо се учудих какви мизерии имаше вътре..... Отврат....
    А като се замиля и въздушния филтър не е лошо да се сменя по-често....
    Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
    Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
    Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

    Comment


    • слагате един реостат 10к-ома последователно на температурния датчик и сутрин когато я запалите почвате по малко да го вартите докато ви хареса ---като подадеш гас да не глахне.недостатак е че оборотите се вдигат малко когато е топла но сповечко играчка става доста добре .успех
      @deksi@alfa 156 1,8 twin spark s obiknovenna gazova

      Comment


      • Първоначално публикувано от dekst Покажи съобщение
        слагате един реостат 10к-ома последователно на температурния датчик и сутрин когато я запалите почвате по малко да го вартите докато ви хареса ---като подадеш гас да не глахне.недостатак е че оборотите се вдигат малко когато е топла но сповечко играчка става доста добре .успех
        И като загрее колата съпротивлението ще лъже компа че колата е студена и освен да се вдигне разхода друго няма да стане. А това за глъхненето се оправя лошото е че при различните коли е от различно нещо.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • Ето, същинска Българщина. Този проблем си е се оправя супер лесно. Стига да я бутне който трябва. Какви резисторчета са ви в главите? Като го лъжете, че мотора е студен и ще харчи повече като загрее. Компютъра обогатява по температура до над 80 градуса. Едва малко след 80 става нормално горивото. И като го лъжете, дефакто ЕКУ-то се стреми да обогатява защото си мисли, че мотора е студен. От там и по-висок разход. За това казвам Българщина. Оправя се едно за сметка на друго. Като искаш си го прави на твоята кола. Недей да даваш такива съвети на други.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • няма рарзлика вав времената на впраскване сас и без него..без него пи студен мотор 4,0 мс сас него при студен мотор 4,0мс.явно кмпа прпменя само ъгъла на дросела

            ---------- Post added at 18:28 ---------- Previous post was at 18:21 ----------

            добре като знаеш толкова кажи.сменил съм 6 дебитомера и оригинален на бош и кав ли не .само с един дебитомер за опел вектра дизел това забиване изчезна но разхода е голям.давашеми ви вреве на впръскване при загрял мотор 6мс на празен ход а трябва да са от 3-4мс на празен ход.
            Last edited by dekst; d.m.y г., 20:35.
            @deksi@alfa 156 1,8 twin spark s obiknovenna gazova

            Comment


            • Мотора има много режими на работа. Гледаш само един и не виждаш нищо. Времето за впръскване не е показателно дали ще имаш висок разход или не Както и да е. Ти си прави колата както си знаеш.

              Едит: аз по форума диагностика не правя. Но този проблем се решава много бързо със свястна диагностика на място.
              Last edited by oem; d.m.y г., 20:33.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • ба ти не знаеш твоита как се е оправила пак моита ште оправяш
                @deksi@alfa 156 1,8 twin spark s obiknovenna gazova

                Comment


                • Първоначално публикувано от dekst Покажи съобщение
                  няма рарзлика вав времената на впраскване сас и без него..без него пи студен мотор 4,0 мс сас него при студен мотор 4,0мс.явно кмпа прпменя само ъгъла на дросела

                  ---------- Post added at 18:28 ---------- Previous post was at 18:21 ----------

                  добре като знаеш толкова кажи.сменил съм 6 дебитомера и оригинален на бош и кав ли не .само с един дебитомер за опел вектра дизел това забиване изчезна но разхода е голям.давашеми ви вреве на впръскване при загрял мотор 6мс на празен ход а трябва да са от 3-4мс на празен ход.
                  Излагаш се пич! Еку-то взима информация от датчик на колянов вал , датчик да натоварване , ламбда , датчик за температурата на охл течност итн. , за да коригира и т.нар ъгъл Тита. Това е ъгъла на изпреварване на запалването , а и също така преобразувайки информацията от датчиците , блока коригира гориво-въздушната смес , така че сам си прави изводи дали като излъжеш блока ще има положителен резултат.
                  Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
                  Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от dekst Покажи съобщение
                    ба ти не знаеш твоита как се е оправила пак моита ште оправяш
                    Е, тука вече ме разкри.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                      И като загрее колата съпротивлението ще лъже компа че колата е студена и освен да се вдигне разхода друго няма да стане. А това за глъхненето се оправя лошото е че при различните коли е от различно нещо.
                      Вместо да плюете колегата, поровете се малко по руския форум. Темата е доста добре развита. Има го и във форума им на Волво.
                      Колегата ми във работата разтегна на дълго и на широко проблема, но не слушах в подробности. След като е решил и той да пробва на неговата, значи има някакво рационално зрънце. От опит глава не боли.
                      Иначе и язе моем да кажем: такова животно нема!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • Вижте сега. Хората са си написали софтуера много кадърно дори. Не плуя никого. Просто за мен не е редно да се оправят неща по начин по който не е правилен. Щом не е добре значи има проблем. И "оправянето" от този тип ще допринесе за други неприятни моменти. Това е просто едно замазване на положението.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Вижте сега. Хората са си написали софтуера много кадърно дори. Не плуя никого. Просто за мен не е редно да се оправят неща по начин по който не е правилен. Щом не е добре значи има проблем. И "оправянето" от този тип ще допринесе за други неприятни моменти. Това е просто едно замазване на положението.
                          Недей се излага колега, и в буквара на алфа пише, че кат се спъне колата, бухаш реостати на поразия....
                          Колеги дайте по сериозно точно по тази тема, щот мноо народ страда от тва! Едва ли като отидеш на сервиз да ти оправят проблема ще ти сложат реостат.
                          Говори се за решаване на проблема, а не за замазване на положението и забаламосване на компа.
                          156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Вижте сега. Хората са си написали софтуера много кадърно дори. Не плуя никого. Просто за мен не е редно да се оправят неща по начин по който не е правилен. Щом не е добре значи има проблем. И "оправянето" от този тип ще допринесе за други неприятни моменти. Това е просто едно замазване на положението.
                            ... мдааа, като рязането на пин 15 !?!

                            ---------- Post added at 22:08 ---------- Previous post was at 22:06 ----------

                            Първоначално публикувано от dekst Покажи съобщение
                            добре като знаеш толкова кажи.сменил съм 6 дебитомера и оригинален на бош и кав ли не .само с един дебитомер за опел вектра дизел това забиване изчезна но разхода е голям.давашеми ви вреве на впръскване при загрял мотор 6мс на празен ход а трябва да са от 3-4мс на празен ход.
                            Случайно дебитомера на вектра дизел и твоя са едни и същи
                            Last edited by spe4elist; d.m.y г., 22:45.

                            Comment


                            • Тва пък с пин15 не ми говори направо
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • Иамх проблем с прекъсване сутрин даже съм го имал два пъти. единия път беше като купих колата тогава след смяна на дебитомера всичко си дойде на място. След това проблема ми се появи отново (някъде 10к км след монтиране на газова) и беше по зле от първия път не мога да дам газ първите 2-3 минути опъва се като магаре.
                                Покарах на икономичен режим на газта и на следващата сутрин всичко беше добре Проблема беше че сместа на газ е богата и компа не може да си прави корекцията което се отразяваше ан работата на колата в режим на подгряване. След лека корекция на газта обедняване всичко заспа. Така че проблемите идват от различни места. А относно стпротивлението имаше разисквано поставяне на подобно съпротивление с цел пърформанс мисля че крайния резултат от всичко беше висок разход на гориво и нищо друго.
                                И последно ако при поставяне на съпротивление на термодатчика се опрявя работата на студено (Т.Е с обогатяване на сместа ) значи нещо със сместа на студено не е наред бедна е. И може да започне да се търси къде е проблема. Само че иска диагностика и мрене защото може сместа на топло да е богата а на студено да е бедна точно в момента в който сондата не работи.
                                156 1,8 ТS 99
                                Nissan Murano 2005

                                Comment

                                Working...
                                X